סמיון גרפמן יוביל את קמפיין 'השעון של שלמה' בנתב"ג

קבוצת שלמה, בבעלות משפחת שמלצר, השיקה בנתב"ג, לפני כ-3 חודשים, את השעון של שלמה. 'השעון של שלמה' הינו שעון דיגיטלי ייחודי מסוגו בעולם המראה את השעה, באמצעות כלי רכב שבנסיעתם מרכיבים את השעה בכל דקה ודקה בשעות היממה.



בימים אלו, מעלה קבוצת שלמה קמפיין המזמין את ציבור הנוסעים להעלות לעמוד הפייסבוק/אינסטגרם האישיים עם האשטג shlomotime#, תמונה שלהם עם השעון הדיגיטלי ושעה שבחרו להצטלם בה. בעוד קבוצת שלמה בחרה שעה מסוימת מראש אותה תחשוף בתום הפעילות. התחרות פתוחה גם לקהל הרחב אשר אינו טס בחודשים אלו. ניתן להיכנס לאתר שלמה ולהצטלם עם השעון.



בתחילת ספטמבר יוכרז המנצח אשר הצטלם עם השעה הייעודית או הכי קרובה אליה אותה בחרו בקבוצת שלמה. כאמור, המנצח יזכה ברכב מסוג יונדאי i10 לשלוש שנים במסגרת שירות הליסינג הפרטי תפעולי של קבוצת שלמה.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי