פוסט של לקוח מזה 17 שנים הפך לקמפיין של חמת

חברת חמת עולה בקמפיין דיגיטלי חדש בפריסה ארצית שהופק על ידי משרד הפרסום סאצ'י ומציג את האסטרטגיה של החברה בו הם רוצים להדגיש את היותה חברה ישראלית יצרנית בעלת מוצרים עם אחריות לטווח הארוך, עם שירות איכות ואמינות אפילו אחרי 17 שנה וזה שווה יותר מכל דבר אחר.



במהלך הקמפיין השחקן מציג סיטואציה אמיתית שקרתה לחברה בה אחד הלקוחות שלהם קנה אינטרפוץ ואחרי 17 שנה האינטרפוץ נהרס והוא החליט לקרוא לאינסטלטור.


כאשר האינסטלטור קלט כי המוצר הינו של חמת הוא ישר אמר לו שאין צורך עכשיו לפרק ולהרכיב את הכל מחדש אלא רק לקרוא לטכנאי מטעם החברה והוא יגיע לתקן.


וכך היה – טכנאי מטעם החברה הגיע אליו הביתה לתקן את האינטרפוץ אחרי 17 שנה, כשמן הסתם האחריות מזמן פגה שהמוצר אצלו ובעלות סימלית במקום עלות של אלפי שקלים שהיו גובים לו במידה ולא היה מתקשר לחמת.



אותו לקוח החליט לעלות פוסט לפייסבוק, פוסט מפרגן , דבר שהוא נדיר אצל הישראלים שידם קלה על המקלדת וכתב פוסט מרגש על העובדה כי חמת נשארת איתך תמיד.



חברת חמת הבינה כי עם הפוסט הזה הם יצליחו להעביר את האסטרטגיה בה הם דוגלים – אמינות, יעילות וידידותיות מתמשכת וכך נולד הקמפיין החדש.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)