REDHED קיבלה את תקציב האינטראקטיב של חברת "טבעבר"

חברת האינטראקטיב קיבלה את תקציב האינטראקטיב של חברת טבעבר אשר מוערך ב 2 מליון ₪ שנתי.



תקציב זה טופל עד כה עצמאית ע"י חברת טבע בר.



חברת טבעבר משווקת ברי מים עם מערכות סינון מתקדמות תוצרת PENTEK USA , אשר מבטיחות מים בריאים וצלולים.



הקמפיין הראשון יעלה בתקציב של כ 160,000 ₪



גיא פורה מנכ"ל Redhead : "אנחנו שמחים לקבל לקוח כמו טבעבר שמציע פתרונות מים טהורים אמיתיים , במיוחד לאור מצב מי הברז במדינה מצד אחד וההבנה כי סחיבת בקבוקי מים מצד שני לא אקולוגית וגם לא רלוונטית לאור השימושים הרבים שיש למים במשפחה ישראלית ממוצעת. לקוחות כמו טבעבר מבינים שהמדיום הטוב ביותר להגיע ללקוחות עם מענה מיידי הוא האינטרנט. וכדי לבצע אופטימיזציה יעילה לקמפיין אנחנו מתכוננים לעלות ב-3 סוגי קריאטיב שפונים לקהלים שונים."

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)