Weshoes עולה בקמפיין חורף

רשת ההנעלה הגדולה Weshoes ממשיכה עולה בקמפיין חורף נ רחב בעלות של כ-2 מיליון ₪ המתפרש ב מדיה הכוללת את ערוץ 12 "קשת", חסויות בערוץ הספורט וגלגל"צ, אתר מאקו ורשתות חברתיות.





העונה הרשת שמה דגש על ארבעה מותגי ליבה הכוללים את Crocs , Seventy nine , Hoka ו- Blundstone ומעלה 6 סרטונים ייעודים בו תציג Weshoes את ה DNA של המותג באופן צלים ומתאים ויזואלית גם למדיה הצעירה של היום – אינסטגרם. בסרטונים ניתן לראות איך המותגים משתלבים בחיי היומיום ובאורח החיים של כולנו. בין המותגים שנבחרו העונה-




אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)