מותג המרגרינה מזולה מבית יוניליוור, יוצאה במהלך נרחב להגברת המודעות ליתרונות המרגרינה הרכה – מזולה כמקור לשומנים טובים החיוניים לגוף. ביונילוור בחרו במיכל דליות כפרזנטרית במותג לאחר סקרים איכותיים.
במסגרת המהלך יעלה קמפיין,באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בכיכובה של מיכל דליות יעלה במגוון ערוצי מדיה- טלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות ואינטרנט. מטרת הקמפיין, לשבור את המיתוס שרצוי להימנע מצריכת שומנים, ללמוד על תפקידם החיוני של שומנים טובים ולהציג את המרגרינות הרכות כמקור טוב לשומנים אלה.
דניאל טאקר, מנהל השיווק של מזולה ביוניליוור ישראל: " מטרת הקמפיין החדש שלנו היא שינוי תפיסות מוטעות והעלאת המודעות לתפקיד החשוב והחיוני של השומנים הטובים בתזונה מאוזנת, הקמפיין ידגיש את יתרונות מרגרינה מזולה כמקור לחומצות השומן אומגה 3 ואומגה 6 – שומנים חיוניים שהגוף לא יכול לייצרם וצריך לקבלם משמנים במזון.