המותג בייביסטיר עולה בקמפיין השוואה מול המתחרים

בדיקה עדכנית שנערכה בינואר האחרון במעבדת SGS שבצרפת קובעת כי חיתולי בייביסיטר סופגים יותר מהמתחרים בעד 30%. לאור ממצאים אלו, בייביסיטר, מותג החיתולים והמגבונים המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, שנחשב למותג החיתולים הצומח ביותר בישראל, עולה בקמפיין פרסומי תחת הסלוגן: "בייביסיטר סופג יותר" באמצעות משרד הפרסום GREAT בהיקף של כ-2 מיליון שקלים.



יעל בן צבי, סמנכ"לית השיווק של ניאופרם מוצרי צריכה, מציינת כי תוצאות המעבדה מוכיחות שוב, ללא כל ספק, כי בייביסיטר סופג יותר מהאגיס ומפמפרס. "הספיגה היא הפרמטר החשוב ביותר להורים בבחירת החיתול, לכן לא הופתענו כי לצד תוצאות המעבדה החד משמעיות, בייביסיטר הינו מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל (עפ"י נתוני סטורנקסט). אנחנו שמחים להציע למחתלים הישראלים חיתול מצויין, במחיר נגיש ועם ספיגה מנצחת".



חיתולי בייביסיטר נמכרים ברשתות המזון, Be, סופר-פארם אונליין, חנויות תינוקות וכן באתר המותג במשלוח חינם עד הבית. מותג בייביסיטר, המציע חיתולים, מגבונים וספריי החתלה משווק בישראל על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בין היתר בפיתוח, שיווק ומכירה של מוצרי צריכה, מזון ותרופות ללא מרשם (OTC).

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים