קמפיין חדש לגולברי בכיכובה של אילנית לוי

בפתחה של עונת האירועים, השחקנית ומנחת הטלוויזיה אילנית לוי פרזנטורית של בית האופנה GOLBARY , מצטלמת השבוע לקמפיין חדש לקיץ 2020: קולקציית בגדי ערב ואירועים.



הקמפיין בכיכובה של אילנית לוי יעלה בתחילת חודש יולי, בתקציב של 1 מיליון ₪ ויכלול בין הייתר: סרטוני טלוויזיה, שלטי חוצות, דיגיטל, פעילות ברשתות החברתיות ושילוט בכל סניפי הרשת.



לדברי משה גולברי, מנכ"ל בית האופנה GOLBARY: "עונת הארועים בפתח, ועם החזרה לשיגרה החלטנו לעצב קולקציה ייחודית, עשירה ומגוונת של בגדי ערב לנשים, המתאימים לארועים קטנים וגדולים. כמו כן החלטנו להשקיע בקמפיין רחב לקולקצית הערב לצד תמחור שמלות ערב, חליפות ואקססוריז במחירים לכל כיס, ובכך ליצור בולטות וייתרון".



אילנית לוי בת ה-37, זכתה בתואר מלכת היופי בשנת 2001, נבחרה לייצג את ישראל בתחרות מיס תבל אליה הגיעה למקום השישי. כיום, מגישה תוכנית בידור שבועית הזוכה להצלחה רבה, נשואה למגיש הטלוויזיה אלירז שדה, ויש לה שני ילדים מנישואיה הקודמים.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)