השחקנית/זמרת לירז צ'רכי, פרזנטורית חברת הקוסמטיקה המדעית ביופור , עולה השבוע בקמפיין חדש לרגל השקת סדרת מוצרים חדשה של החברה. הקמפיין בהובלת לירז צ'רכי, ישלב בין היתר גם 48 טיפים יחודיים לתקופת הקיץ שעושים את כל ההבדל בעור הפנים. הטיפים נאספו מקוסמטיקאיות מוסמכות ביופור, שלוקחות חלק פעיל בקמפיין .
הקמפיין יעלה בתקציב הנאמד ב 1 מיליון ₪ ויכלול בין הייתר: עיתונות, מגזינים, דיגיטל, פעילות ברשתות החברתיות ושילוט אצל קוסמטיקאיות נבחרות.
במסגרת הקמפיין תחשוף ביופור לראשונה את סדרת המוצרים עם האפקט הכפול, המותאמים לטיפול בעור הפנים גם בחודשי הקיץ. המוצרים משלבים 2 מוצרים במוצר אחד: לייט קרם- קרם לחות עם מרכיבי הבהרה.
לדברי המדענית רונית שגב, בעלת חברת הקוסמטיקה המדעית ביופור: "חברת ביופור משיקה סדרת מוצרים שחוסכים בזמן ובכסף. כל מוצר בסדרה משלב למעשה 2 תכשירים פעילים במוצר אחד. זוהי קוסמטיקה מודרנית, מדעית שבזכות החומרים הפעילים מעניקה תוצאות נראות לעין תוך זמן קצר ועכשיו גם חוסכת בכסף ובמספר מוצרים המעניקים שגרת טיפוח מושלמת. המוצרים בטוחים לשימוש גם בקיץ ומטפלים בבעיות פיגמנטציה, אקנה ואנטי אייג'ינג."