'קליה וניש' נערכת לקראת החזרה ללימודים בקמפיין טלוויזיה לאמהות בהשקעה של 1.5 מיליון ₪

קליה וניש", המובילה את שוק מסירי הכתמים בישראל, עולה בקמפיין טלוויזיה לאמהות לקראת החזרה לבית הספר בהשקעה של 1.5 מיליון ₪ לתמיכה במבצע חזרה לבית ספר בשיתוף רשתH&O במסגרתו יוענקו עד 150₪ לקניית נעלי ספורט ותלבושת אחידה בסניפי הרשת.



הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום 'יורו ישראל', מציג אם הנלחמת בתופעת הכתמים, נעזרת ב'קליה וניש' ומצליחה לנצח את הכתמים בקלות וללא מאמץ. קמפיין הטלווזיה יעלה בערוץ 2, 10 ,24 וערוץ 9 ויתמך בפעילויות קד"מ נרחבת ברשתות השיווק.



לירון גבע, מנהלת מותג 'קליה וניש' בחברת 'רקיט בנקיזר' מוסרת כי: "'קליה וניש' נחלצת לעזרת אמהות התלמידים ומסייעת להן לנצח את הכתמים בקלות ובכך לשמור על התלבושת האחידה לאורך זמן. לרגל פתיחת שנת הלימודים מעניקה קליה לאמהות מתנה – עד 150 ₪ לרכישת נעלי ספורט ותלבושת אחידה ברשת O&H"

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)