בזק מעלה קמפיין אינטרנט ייחודי לרשת ביתית אלחוטית


בזק מעלה לאוויר קמפיין אינטרנט ייחודי לרשת ביתית אלחוטית, שעולה במקביל לקמפיין הטלוויזיה בו מככב גידי גוב. הקמפיין באמצעות D-say Interactive יעלה בפריסה רחבה באתרים וואלה, YNET, MSN, נענע 10, תפוז, ONE קשת ו NFC למשך שבועיים.



לצורך הקמפיין הופקו שבעה סרטונים ובהם רקדנים מקצועיים מבצעים מגוון סגנונות ריקוד, החל מדיסקו וכלה בריקודי בטן, הכול לצלילי הרקדן האוטומטי של צביקה פיק, השיר המלווה את קמפיין הטלוויזיה.



באתר שהוקם לצורך הקמפיין הגולשים יכולים להעלות תמונות שלהם ושל חברים ולשלוח ריקוד ייחודי עם התמונות שלהם לחברים ולמשפחה.



תמיר יולביץ' מנכ"ל D-say Interactive: "אני שמח שבזק רואה באינטרנט מדיה אסטרטגית. מדובר בקמפיין מאוד מושקע עם הפקה גדולה מאוד ביחס לקמפיינים אינטרנטים. אני בטוח שמהלך זה יביא חברות רבות להשקיע יותר באינטרנט ונראה עוד קמפיינים רבים כאלה בעתיד."



לדברי מיכל רוזנטל מנהל אגף תקשורת שיווקית : "הקמפיין הינו המשך ישיר לחיזוק העולם האנלוגי של חופש תנועה, הרשת הביתית של בזק מאפשרת גלישה באינטרנט מכל מקום בבית".


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)