הולמס פלייס מאמצת קו פרסומי חדש: קמפיין במסנג'ר

רשת מועדוני הכושר והספא, הולמס פלייס, יוצאת בקמפיין ראשון מסוגו בתוכנת המסרים המיידיים "מסנג'ר". הקמפיין, באמצעות משרד האינטראקטיב CAN, יעלה במסנג'ר השבוע ויימשך שבועיים.



הקמפיין פונה לבני 21-40 ועושה שימוש ביתרונות המסנג'ר בהתמקדות בקהל יעד מפולח. הקמפיין הינו ייחודי למסנג'ר בלבד ועושה לראשונה שימוש גם בעולם התוכן של תוכנת המסרים הבנוי על מושג החברים וקלות ההתקשרות. בקמפיין יעשה שימוש במסר ראשי מוביל מעולם תוכן זה, המוצג בשני אופנים: "יותר חברים= יותר כיף", "נהנים עם החברים, אפילו יותר".



לצורך פעילות הקמפיין בנתה הולמס פלייס מיני סייט אינטראקטיבי אליו מופנים המשתמשים במסנג'ר, אשר מעודד את המשתמשים לשלוח "קריצה" לחבריהם ולהזמין אותם להצטרף במשותף למועדוני הולמס פלייס ולהמשיך את חווית ה"ביחד" של האינטרנט גם בחיים האמיתיים.



במסגרת הקמפיין מוצעת גם הטבה מיוחדת למצטרפים במהלכו: חברי המסנג'ר שיצטרפו עם שני חברים נוספים יוכלו ליהנות מחודש מנוי במתנה לכל אחד מהם.



מר ניב הראל, סמנכ"ל השיווק של הולמס פלייס: "תפיסת העולם של הרשת, על פיה עלינו להפיק את המרב מהחיים, באה לידי ביטוי בהתנהלות היומיומית של משתמשי המסנג'ר. המסנג'ר מהווה עבור המשתמשים בו עולם של חברים, שם החברים נפגשים, מדברים וחולקים חוויות, ממש כפי שקורה במועדוני הרשת, ולכן החיבור לעולם התוכן הזה הוא טבעי בעבורנו. כמו כן, הבחירה להשתמש במסנג'ר כפלטפורמה פרסומית נובעת גם מעצם היותה מדיה פרסומית זולה וזמינה, ובעלת יתרונות ניכרים באפשרות פילוח קהל היעד".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)