המותג מנה יוצר בידול בשוק שקדי המרק באמצעות אריזות אישיות

מותג מנה משיק בימים
אלה שקדי מרק באריזות
אישיות.
מדובר במוצר חדשני
בקטגוריית שקדי המרק בישראל – מארז הכולל 9 שקיות אישיות של 50 גרם כל אחת.

האריזות האישיות
נותנות מענה על מגוון של צרכים, בינהם:
שמירה על טריות המזון, אפשרות לצרוך כחטיף בין הארוחות וכן מאפשר צריכה מדודה (
portion
control
).

אולי יעניין אותך

יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)