לאחר שהושקו
לראשונה לפני כחודש, מארגני פרסי בראבו עולים היום (שלישי) בקמפיין טלוויזיה משותף
עם מגוון רחב של זוכי בראבו, שינוהל ברשת 13. על פי הצפי, הקמפיין יימשך שבועות
ארוכים משום שכל שבוע ייחשפו לצופי רשת13 רק 3-4 זוכים בכל פעם.
בהמשך יעלה קמפיין פרסום חוצות למותגים הזוכים בפרסי בראבו בכ-200 תחנות אוטובוס ומכוונים באזור תל אביב ורמת גן בשיתוף חברת פרסום החוצות JCDecaux.
בשבוע הראשן,
ביחד עם קמפיין תדמיתי ל"בראבו", יעלו קמפיינים לתשלום בנייד באפליקציית
max ולמסטיק Airwaves של קונצרן
מארס. בשבוע הבא מתוכננים לעלות קמפיין בראבו לביטוח בריאות של מגדל, כמו גם ל-Bugaboo Bee וגרגרי
חומוס יכין.
במהלך חודש מרץ צפויים לעלות קמפיינים למוצרים של SC Johnson,
אלקטרולוקס, "הנמל" ורבים נוספים.
להלן לינקים
לסרטוני הקמפיין. ניתן לקבל אותם גם כקבצים.