נעלי Heelys יוצאים לראשונה בקמפיין טלוויזיה

חברת דיפרנט מיינד (different mind) יבואנית המותג המצליח היליס יוצאת בקמפיין חדש שעלותו 200,000 דולר במסגרתו תעלה סרטון פרסומת קצר למשך שלושה שבועות בערוצים 10,24,וחינוכית 22. הקמפיין החדש פונה לצעירים ובני נוער ויקדם את נעליי הספורט הייחודיות בעלות גלגל ההחלקה, הסלוגן שילווה אותו יהיה "היליס, גלגל אותה". במקביל ייערך פרסום באתרי אינטרנט ומגזינים הפונים לילדים ובני נוער כגון: Tipo, מעריב לנוער וראש אחד.



לדברי ענבל-אלוני אופיר מנהלת השיווק של המותג : "הסרטון מציג את נעלי היליס כחלק מסצנת הגלישה של הרחוב האורבני, הוא ריאליסטי ומציג פעלולי אקסטרים במטרה להראות את האופנתיות של הנעל לצד השימושים שניתן לעשות בה."



הקמפיין יוצא כשנה לאחר שהגיעו הנעליים המתגלגלות של המותג לישראל, ויחד עם הגעתה לארץ של קולקציה חדשה של אקססוריז המעוצבת ברוח הגלישה האורבנית וסצנת האקסטרים. בקולקציה החדשה ניתן למצוא חולצות, כובעים וכן מגנים וקסדות לגולשים ורוכבי אופניים.



אלוני אופיר מסבירה כי: "יחד עם כניסתם של הנעליים כענף בתחרויות האקסטרים בארץ החלטנו להביא גם שורה של מוצרים נלווים שמרחיבים את ההיכרות של הקהל עם המותג וחושפים בפניו את העיצובים הייחודיים שמלווים את כל הפריטים."

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)