"הגרה",אופנה לנשים מעלה קמפיין אופנה גדול לחורף 2009 בהשקעה של כ-200,000$

רשת "הגרה",אופנה לנשים מעלה קמפיין אופנה גדול לחורף 2009 בהשקעה של כ-200,000$



קמפיין הפרסום של "הגרה" שיעלה במהלך חודש אוקטובר יכלול קטלוג חדש שיופץ ב- 500,000 עותקים בעיתוני נשים, דיוור ישיר,פוסטרים בנקודות מכירה ופרסום באינטרנט באמצעות משרד הפרסום 'גולנהרדע'.



את הקמפיין החדש יובילו שלוש נשים יפות, מלאות ואנונימיות אשר ימחישו כיצד אישה בשלה ובטוחה בעצמה צריכה להראות.



זהו הקטלוג הגדול ביותר אותו הפיקה רשת "הגרה" מאז רכישת המותג ומציגה בו כ-30 דגמי חורף אופנתיים.



ברשת "הגרה מוסרים:"בחרנו בשלוש נשים אנונימיות ומלאות כדי להוביל את הקמפיין השנה מתוך אמונה כי נשים מלאות יכולות להראות אופנתיות, נשיות ובטוחות בעצמן."



רשת "הגרה" מתמחה באופנה ואקססוריז לנשים בגילאי 30 פלוס ובמידות 42- 56. הרשת בבעלות האחים משה ומוטי צדיקפור, מונה כיום כ 10 חנויות בבעלות מלאה בפריסה ארצית.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)