"1 בחודש": הפרסומת הזוכה לחודש יוני- פלאפון מכשיר עולמי – דמות מאויירת

על פי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" ביוני (פרסומות חודש אפריל), במשאל שעורך מגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "פלאפון מכשיר עולמי – דמות מאויירת" של פרסום באומן בר ריבנאי S&S. היא זכתה ב–57 נקודות, 22% עבור תרומה למותג ו– 13% עבור קריאטיביות.


במקום השני: "ספרייט – כדורסל", של פרסום גלר נסיס D’Arcy, עם 52 נקודות – 14% עבור תרומה למותג ו-24% עבור קריאטיביות.


במקום השלישי: "אלקו מזגנים – זו לא פרסומת לקפה…" של פרסום פוגל Ogilvy, עם 45 נקודות – 13% תרומה למותג ו- 19% קריאטיביות.



(חישוב מספר הנקודות המשוקלל: אחוז התרומה למותג X 2 + אחוז הקריאטיביות.)



הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות שיופיע בקרוב


מקום פרסומת תורמת למותג קריאטיבית ניקוד משוקלל



1 פלאפון מכשיר עולמי 22% 13% 57


2 ספרייט – כדורסל 14% 24% 52


3 אלקו מזגנים – לא פרסומת לקפה… 13% 19% 45


4 מירס – "שמאלה! שמאלה!" 11% 5% 27


4 ברק 013 – ישראלי בטהרן 9% 9% 27


5 רשות הדואר – אלי ומריאנו 8% 8% 24


6 אלוני שפיים – "איפה השירותים?" 9% 2% 20


7 ניסאן פאת'פיינדר – אנתוני פרקר 6% 5% 17


8 תלמה כריות – בחורות מתחלפות 2% 11% 15


9 מיצובישי 2006 – השוד 5% 2% 12


10 הוניגמן – סיוט 3% 3


אולי יעניין אותך

שירי וקס צילום עדו לביא (Large)
סרטן צוואר הרחם - האגודה למלחמה בסרטן
אורח חיים בריא מפחית משמעותית את הסיכון לסרטן - תמונה אילוסטרציה - האגודה למלחמה בסרטן-022
cpgr-sm-key-visual-1920x1080

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)