רשת האופנה לנשים Cassidi Boutiqueעולה בקמפיין פרסום לעונת סתיו חורף 2009 בהשקעה
כוללת של 2,000,000 ₪, בכיכובם של הדוגמנים הבינלאומיים שירלי בוגנים ובן זוגה לחיים הדוגמן ריאן דארש. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פרנקו, כולל קמפיין ארצי של שילוט חוצות, קירות,קטלוג ,עלייה באתר אינטרנט ומודעות במגזיני הנשים והלייף סטייל.
הקמפיין מבוסס על ערכי המותג של Cassidi Boutique והקונספט בו מאמינים ברשת ומדבר על חידושים וריגושים הנותנים ללקוחה להתרגש כל פעם מחדש מקולקציות חדשות ומתחדשות.
קמפיין הרשת מציג סיפור אהבה בין שירלי בוגנים ובן זוגה לחיים הדוגמן ריאן דארש, שמתאהבים מהרגע הראשון בו הם נפגשים ומציגים רומנטיקה אורבנית, המאפיינת את האישה של קסידי בוטיק.
משה בן שטרית, מנכ"ל רשת , Cassidi Boutiqueמוסר: "קמפיין הפרסום לסתיו חורף 2009 מחדד את הערכים של הרשת שלנו, "Cassidi Boutique",ואת אופיה של הלקוחה בקולקציה, קו ייחודי המשלב חידושים וריגושים כל פעם מחדש . הדוגמנים המובילים את הקמפיין משדרים למגוון רחב של קהלי נשים, מצעירות עד לנשים בשלות, ומציגים סיפור אהבה המשלב ריגוש וחיזור. ברשת "Cassidi Boutique" אנו מאמינים בחידושים וריגושים התואמים את הקונספט השיווקי והלקוחה נהנת מקולקציות חדשות אשר נכנסות לחנויות אחת לשלושה שבועות ללא הבחנה בין עונות".