"מתיחת פנים" לפורום השיווק הבכיר של המי"ל: ארגון כנסים, מפגשי פורום, ומפגשי "שולחן עגול" מצומצמים

איריס בק, יו"ר פורום השיווק הבכיר של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), משנה את פניו של הפורום הוותיק. מנכ"ל המי"ל, פנינה שנהב, אמרה אתמול, כי היא מקדמת בברכה את החלטתה של בק.



לדברי שנהב, מעתה יפעל פורום השיווק של המי"ל ב-3 מישורים: ארגון של כנסי שיווק גדולים. הפורום יארגן כנס שיווק למגזר החרדי, שייערך השנה בחודש דצמבר, ויארגן כנס שיווק מגזרים כללי, שייערך ברבעון הראשון של שנת 2009; מפגשי פורום. מפגשי הפורום יעסקו השנה בעבודות שזכו בפרסי ה-Effie. במפגשים יציגו מנכ"ל החברה וסמנכ"ל השיווק את האסטרגיה והתהליך שבחרו בהם, וכן יתקיים פאנל שאלות תשובות עם אנשים מובילים מהתעשייה; מפגשי "שולחן עגול". מפגשים שיתקיימו במתכונת מצומצמת של 8-10 משתתפים, שמטרתם לדון בנושא שנמצא על סדר היום של אנשי השיווק ולהוציא נייר עמדה שיוגש לכל קובעי המדיניות.



בק אמרה היום, כי "המטרה שלנו היא להפוך את הפורום הבכיר לשיווק של המי"ל לפורום רלבנטי, שיהיה מחובר לנושאים הבוערים שעל סדר היום השיווקי. בכך יוכל הפורום לשמש גם כבמה לדיון וסיעור מוחות אודות ההתפתחויות במשק הישראלי, המשפיעות על עולם השיווק המקומי".



המפגש הקרוב של הפורום יתקיים ביום רביעי, 24 בספטמבר, במלון שרתון מוריה בתל-אביב בין השעות 16:00-19:00. במפגש יתארחו מנכ"ל חברת "פז", יונה פוגל, ומנהלת אגף השיווק והאסטרטגיה בחברה, חגית קמין. השניים יתארו את מסע השיווק והפרסום של רשת חנויות הנוחות "Yellow" – שבזכותו קיבלה החברה את פרס "אפי פלטינום 2008".

אולי יעניין אותך

סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
עיצוב ללא שם
הייטק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)