BBDO SOHO זכו בתקציב הפרסום של אתר Noobo ויוצאים בקמפיין טלוויזיוני חדש ל-Noobo, אתר משחקים אינטרנטי המציע לגולשים זירה ידידותית ומתקדמת למגוון משחקים מבוססי ידע, תחת הסיסמא: "נו, בוא תרוויח". היקף ההשקעה בקמפיין כ- 500,000 ₪.
הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה וחסות המציגים דמויות אנימציה מעולם המחשבים "עכברי מחשב" ו"מקלדות" המדמות קרב אקדוחנים ומשחק מלחמה ומעבירות את החוויה של משחק מחשב באינטרנט מול מתמודדים אחרים.
הקמפיין יעלה באתר רשת למשך כ- 3 שבועות.