הרשות השניה קבעה היום כי היא דוחה את בקשתה של חברת מטרנה לעצור את תשדיר הפרסומת של חברת "אופטימיל".
ההחלטה באה בעקבות פנייתה של מטרנה שהגישה אתמול לרשות השנייה בקשה להוריד את הפרסומת החדשה של אופטימיל.
במכתב לרשות טענה מטרנה כי המסר שעימו עלתה אופטימיל: "93% מהאמהות שהשתמשו באופטימיל בוחרות בו שוב" עלול לגרום להטעיה ביחס לגודל החברה בשוק.
יצויין כי הקמפיין של אופטימיל מבוסס על סקר רחב היקף שערך משרד הפרסום מקאן אריקסון עבור אופטימיל בקרב לקוחותיה ממנו עלה כי 93% מהמשתמשות מרוצות וחוזרות להשתמש במוצר.
הנתונים אותם העלה הסקר נחשבים להצלחה גדולה במדיצ'י משווקת אופטימיל. כבר היום אלפי אמהות משתמשות במוצר החדש שהוחדר לאחרונה לשוק. ידוע הוא שאמא שמרוצה מההתנסות הראשונה עם תחליף חלב, אינה נוטה להחליפו, ולכן גם חסם הכניסה לשוק הזה הוא כה מסובך וקשה.