מותג הבירה המוביל קרלסברג, יוצא בקמפיין ארצי ראשון מסוגו, תלת מימדי מיוחד להשקת העיצוב והמיתוג החדש של בקבוק קרלסברג קלאסי.
הקמפיין יוצג על גבי 14 הקירות של "נור סטאר מדיה" בפריסה ארצית, בצמתי הדרכים המרכזים ביותר בארץ.
היקף ההשקעה בקמפיין עומד על כ-1.5 מיליון שקלים. הקמפיין ימשך לאורך תקופה של 21 יום. קריאייטיב הקמפיין בוצע ע"י משרד פרסום גלר נסיס, משרד הפרסום של המותג.
חיים כהן, מנהל מותג קרלסברג: "קרלסברג כמותג מוביל, בוחרת תמיד בפרסום קריאטיבי. השנה החלטנו להפתיע בצורה שונה בפרסום בקירות ענק בצורה מושכת של תלת מימד. אנו צופים כי השימוש הקריאטיבי ע"ג הקירות ייצור בידול וחשיפה מיוחדת למסר התואם".