ג'נרל מילס ישראל בקמפיין טלוויזיה וקד"מ עם מותג חטיפי הבריאות NATURE VALLEY

ג'נרל מילס ישראל, יבואנית מותג חטיפי הבריאות NATURE VALLEY, וליימן שליסל מפיצת המותג בישראל, עולות בקמפיין טלוויזיה וקד"מ ארוך טווח ורחב היקף למותג חטיפי הבריאות NATURE VALLEY. הקמפיין יעלה בערוצים 2 ו- 10 בטלוויזיה וישלב גם חסויות לתוכניות טלוויזיה .



הקמפיין נועד לחזק ולבסס את מודעות הציבור לחטיפי הבריאות NATURE VALLEY המכילים רכיבים טבעיים וכן דגנים מלאים בשילוב דבש טהור, וכן לחזק את החיבור בין NATURE VALLEY לאורח חיים אקטיבי והנאה מהטבע.



כחלק מקמפיין הטלוויזיה והחסויות, מתמקדת ג'נרל מילס גם בפעילות קד"מ נרחבת במועדוני כושר מובילים, בנקודות המכירה, בחלוקת חטיפים בתוך מגזיני בריאות ולייף סטייל מובילים ובמתן חסויות לאירועי ספורט בטבע דוגמת: צליחת הכנרת, מרוץ חולון, הקפת הכנרת, חצי מרתון ת"א, מרוץ גלגלי אהבה, פסטיבל הספורט וולבו צ'לנג' ובאירועים נוספים בהם באים לידי ביטוי ערכי המותג. במסגרת זו מחלקת ג'נרל מילס ישראל מאות אלפי יחידות של חטיף הבריאות VALLEY NATURE.



הקמפיין, באמצעות פרסום נפתלי אברהם, הינו חלק ממהלך שיווקי שנועד לתמוך במותג NATURE VALLEY המוערך בהיקף של 2 מיליון ₪. הסיסמא המלווה את הקמפיין: Enjoy Nature – Enjoy Nature Valley.



מאז 1975 מייצרים בג'נרל מילס את NATURE VALLEY , חטיפי הבריאות הטעימים ביותר, תוך שימוש במרכיבים האיכותיים שמציע הטבע. NATURE VALLEY הינו חטיף הבריאות הנמכר ביותר באמריקה. השמש – המופיעה על אריזות החטיף – מייצגת את אנרגיית ההתחדשות הקיימת בטבע שהיא גם גיבורת הקמפיין.



כחלק ממסע הפרסום, צולם סרטון טלוויזיה המציג זוג בחיפוש אחר הזריחה האולטימטיבית. הזוג נראה מלא מרץ וחדור מטרה כחלק מאורח החיים האקטיבי שמעודד המותג. הם רוכבים על אופניים, רצים ומטפסים על מנת ליהנות מהזריחה המושלמת ולהיטען באנרגיות חדשות מהטבע.



בנוסף לקמפיין החסויות ולפעילויות הקד"מ, מוצעים חטיפי הבריאות של NATURE VALLEY בתצוגות חוץ מדף ובמבצעי מחיר ברשתות השיווק, במהלך חודש נובמבר 08.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל
ליראק פריז קרם לחות ומסיכה במקום 440 שח 270 שח צילום יחצ חול (2)
570005 ניין ווסט 279.90 שח במקום 399