בזק בקמפיין אינטראקטיב ראשון מסוגו בארץ לשרות Games on demand הראשון בישראל – Bgames

בזק ממשיכה לחולל את המהפכה באופן השימוש באינטרנט ויוצאת בקמפיין אינטראקטיב חדשני להשקת פורטל www.bgames.co.il – שירות ה- Games on Demand הראשון בישראל.


הקמפיין נבנה ובוצע באמצעות חברת לעומק התודעה-אינטראקטיב בתקציב של כ- 700,000 אלף שקלים ומתבסס על טכנולוגיה חדשנית של חברת אייבלסטר.
הקמפיין יימשך כשבועיים. כאשר בתקופת הקמפיין, כל הנרשמים החדשים לאתר ייהנו משבועיים חינם ולאחר מכן ישלמו 19.90 שקל לחודש ללא התחייבות.



המדובר בקמפיין שלישי בסדרה המעודד שימוש ברשת האלחוטית של בזק. המהלך נועד לחזק את הרציונל בהצטרפות לרשת הביתית האלחוטית ולאפשר לגולשי האינטרנט "לשחק מכל מקום בבית" באמצעות אתר www.Bgames.co.il האתר כולל ספריה שלמה עם מאות משחקים איכותיים מתחומי הספורט, פעולה, סימולאטורים ולומדות חינוכיות.



קמפיין האינטרנט שמעלה בזק, באמצעות חברת "לעומק התודעה", מבוסס על טכנולוגיית ייחודית. קמפיין זה הינו קמפיין ראשון מסוגו בארץ, המשלב טכנולוגיה המאפשרת שימוש בכלים מורכבים כגון באנרים מסונכרנים, , קומפוננטות בפלאש, מערכת אנאליטיקס ותלת מימד.



Bgames – הוא פורטל האינטרנט הראשון והיחיד בישראל המאפשר הורדת משחקי מחשב ולומדות.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)