דפנה לוסטיג תוביל את הקמפיין של "אמילקה" לעונות החורף והמעבר

"אמילקה", בוטיקי אופנה בקונספט אירופאי המציעים תמהיל מותגים ייחודי עם חוויית סטיילינג מקצועית, בחרו בעיתונאית, אשת הרדיו והטלוויזיה דפנה לוסטיג כפרזנטורית לעונות החורף והמעבר לשנת 2009. שכרה מוערך בכ 80 אלף ₪.


דפנה לוסטיג, 28, עיתונאית, שדרנית רדיו ומגישת טלוויזיה. כשהייתה בת 17 החלה לעבוד בתחנת "רדיו תל אביב". לאורך השנים שימשה כתבת ומבקרת מוזיקה, בין היתר באתרים "nrg", "ynet" ו"וואלה!", ובעיתונים "ידיעות אחרונות" (במוסף "7 לילות"), "מעריב" (במוסף "פרומו") ובשבועון "רייטינג". כמו כן, ערכה והפיקה תוכניות רדיו בתחנת "רדיו תל אביב", בה גם הגישה את התוכנית "אלקטריק אבניו". בין השאר הגישה לוסטיג פינות בנושא מוזיקה בתוכניות הטלוויזיה "אקזיט" ב"הוט", "יום חדש" ו"קצת תרבות" של "קשת" בערוץ 2. בשנת 2007 החלה להנחות את תוכנית המוזיקה "המגזין", לצד רן לוי, בערוץ "מוזיקה 24" וכן להגיש ולערוך את מגזין המוזיקה "אינבוקס" המשודר מדי ערב ב 99 אפ אם. בשנת 2008 הצטרפה לצוות שופטי העונה השישית של תוכנית הבידור "כוכב נולד".


יפעת בר אור בעלת "אמילקה": "חיפשתי דמות המשדרת נוכחות חזקה וסטייל ייחודי. אמילקה מייצגת עבורי נשיות קלאסית עם אמירה אישית ושיק אירופאי ולכן החיבור עם דפנה היה טבעי. בחרתי בדפנה כפנים של "אמילקה" בגלל השילוב של אישה צעירה, דעתנית ואינטליגנטית המבינה באופנה. הסטייל שדפנה מביאה איתה, האמירה האישית והטעם טוב יוצרים חיבור אולטימטיבי לקולקציות הלבוש הייחודיות שאנו מציעים מבירות האופנה בעולם".


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)