התחרות על האנושיות: מזרחי עולה במקפיין "להישאר בן אדם"

לפני מספר חודשים השיק בנק מזרחי טפחות שירותים ייחודים ללקוחותיו תחת האסטרטגיה "להתקדם ולהישאר בן אדם", קדמה טכנולוגית לצד אנושיות. בקמפיין המשך לאסטרטגיה זו עולה סרט פרסומת בכיכובו של דביר בנדק, בו דביר מציין שלעבור בנק זה ממש פשוט וקורא לצופים להצטרף למזרחי טפחות.

לדברי דינה נבות, סמנכ"לית השיווק בבנק מזרחי טפחות: "למזרחי טפחות שיעור ההעדפה הגבוה ביותר במערכת הבנקאית והבנק הינו הצומח ביותר במערכת, בנוסף הבנק השכיל להבין כי ללקוחות חשובה הטכנולוגיה אך לא פחות חשוב, שיהיה שם הבנקאי האישי שלהם – בן אדם. אנחנו נמשיך ונפתח טכנולוגיות המקרבות את הלקוח לבנקאי ומאפשרות לו לקבל את השירות בטוב ביותר במערכת הבנקאית גם בעתיד"

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)