לקראת הרמדאן חברת 'סולתם' יוצאת בקמפיין רחב היקף

לקראת חג הרמדאן החל ב-1 באפריל עד ה-30 באפריל, 'סולתם' – החברה המובילה בישראל לכלי בישול, יוצאת השבוע בקמפיין פרסום נרחב לחברה הערבית, לקראת חג הרמדאן המתקרב.


הקמפיין עולה לאוויר ב-22.3 למשך כחודש ימים, יכלול שילוט חוצות בפריסה רחבת היקף, TV, דיגיטל ומשפיעניות ברשת, בהשקעה של מעל למיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום אסוואק.


מיטל רובין-עובדיה מנהלת השיווק בסולתם: "השקנו קולקציה ייעודית וחגיגית המותאמת לחג, היא תשווק למספר נקודות מכירה ברחבי הארץ, במחירי מבצע, כאשר המטרה היא לחזק את מעמדנו אצל לקוחות המגזר ובכלל."

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)