לקראת פרק הבכורה של הישרדות איי הפנינה שישודר מחר השיק ערוץ 10 באמצעות חברת לעומק התודעה קמפיין אינטרנט המיועד לילדים ולנוער ומורכב משני סוגי באנרים: באנר אינטראקטיבי המאפשר לגולש לבחור אתגר הישרדותי ובאנר ויראלי באמצעותו ניתן להדיח חברים בדומה לטקס המוכר ממועצת השבט.
כל חבר שידיח או יודח יקבל, באמצעות הטכנולוגיה שמאחורי הקמפיין, תזכורת אישית לצפייה על גבי הבאנרים עצמם.
עד לכתיבת שורות אלו נרשמו למעלה מ- 10,000 מודחים.
כמו-כן תינתן אפשרות לקבלת תזכורת סלולרית על מועד השידור בסמס או ממס.
הקמפיין באמצעות "לעומק התודעה" עלה באתרים וואלה, נענע10, ספורט 5 וברשתות החברתיות לילדים ולנוער.