IDdesign יוצאת בקמפיין תדמית המתבסס על נופי ישראל

קמפיין חדש של רשת העיצוב הבינלאומית IDdesign יוצא בימים אלה לדרך תחת הסלוגן: Bring Nature In. שצולם באתרים ונופים מרהיבים, לאורכה ולרוחבה של ישראל, בהשקעה של חצי מיליון ₪. בין הלוקיישנים הנבחרים לצילומים: חוף אכזיב, ראש הנקרה, הכנרת, בית ג'וברין, כרמים ושדות חיטה מצפון ועד דרום.

בסדרת הצילומים הייחודית המפגישה השראה ונוף לבין הריהוט הנראה כחלק מהנוף, הושקעה מחשבה רבה בהבלטת הניגודיות בין העולם המודרני המלאכותי, אל מול הטבע ללא כל התערבות חיצונית.

לדברי אורן נורי מנהל הסחר והמעצב הראשי של רשת IDdesign: "בחרנו בקמפיין החדש לתת במה לנופיה העוצמתיים של מדינת ישראל, מדן ועד אילת. בקולקציה שלנו, חזרנו אל הטבע, ואין טבע יפה יותר מזה של המדינה שלנו. בקולקציה, ממש כמו בנופי ישראל, יש ניגודיות מרהיבה, צבעוניות וצבעים חזקים ותחושת מסתורין לצד חמימות מזמינה. השילוב של רהיטים מעוצבים מחומרים טבעיים בנוף המרהיב והמגוון של ישראל, הוא עוצמתי במיוחד ואנחנו גאים להראות את יופי הארץ".

להשיג באולמות התצוגה של רשת IDdesign ובאתר הסחר: www.iddesign-shop.co.il

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)