קמפיין חדש של חברת אורביטול למי פה "אורביטול טריפל אקשן" בהיקף של 2 מיליון שקלים

חברת קוסמופארם, יצרנית ומשווקת מוצרי "אורביטול", יוצאת השבוע בקמפיין לשטיפה דנטלית חדשה שהשיקה לאחרונה – מי פה "אורביטול טריפל אקשן".



הקמפיין, שעולה לאוויר השבוע, הינו בהיקף של שני מיליון שקלים. הוא יכלול סרטוני פרסומת בטלוויזיה ומודעות בעיתונות בפרישה ארצית. הסלוגן שילווה את הקמפיין: "אורביטול – להרגיש חופשי לפתוח את הפה".



מי הפה עליהם מבוסס הקמפיין הינם הדור הבא של שטיפות הפה לטיפול ישיר בבעיית ריח רע מהפה והיגיינת פה. "אורביטול טריפל אקשן" הינה שטיפת פה דנטלית בעלת פעולה משולשת: הסרת פלאק, מניעת ריח רע בפה לאורך זמן והגנה על השיניים והחניכיים. ייחודה: היחידה בעולם המסירה את החיידקים שבפה ולא רק מחסלת אותם. את התוצאות של הסרת החיידקים ניתן לראות בכיור. וזהו המסר המועבר בקמפיין, כדלהלן:


בסרטון הטלוויזיה ניתן לראות אנשים מצולמים על רקע חדר אמבטיה, כשהם מביטים על הכיור במבט מופתע. בהמשך הסרטון, עם הסבר על פעולתם של מי הפה, ניתן להבין מדוע…


המודעות בעיתון מבוססות על אותו קונספט – צילומי מבטים מופתעים, עם הסבר אודות המוצר.



הקמפיין של אורביטול טריפל אקשן מנוהל על ידי משרד הפרסום "יורו ישראל".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)