משבר המים מגיע גם לחדר הרחצה הביתי

מאז שנת 2007 בתקופה בה התחיל משבר משק המים בישראל, רואים ב"תשלובת אלוני", החברה המובילה בישראל לעיצוב הבית מגמה של ירידה בביקוש לאמבטיות מול עלייה דומה בביקוש למקלחונים. ב"תשלובת אלוני" מדווחים על כך שהשיקול העיקרי של ציבור המשפצים את חדר הרחצה הוא החיסכון במים בעוד עד לפני שנתיים המגמה הייתה הפוכה, אז דרשו מה שיותר נקודות מים, כלים סניטאריים גדולים ובזבזניים. במקביל עלה ב-32% הביקוש לאסלות עם מכלי הדחה כפולים וקטנים המאפשרים הדחה חסכונית ומבוקרת.



דודי מנטין, מנכ"ל "תשלובת אלוני" מציין "יש הסוברים כי ציבור אזרחי ישראל אדיש למשבר המים, אך בפועל אנו רואים כי לא כך הדבר. משפצים ובעלי דירות חדשות מעדיפים מאז התחיל משבר משק המים בארץ לאבזר את בייתם במקלחונים על פני אמבטיות אשר צורכות יותר מים. המקלחונים הביתיים מעניקים יתרון בולט נוסף והוא החיסכון בשטח האמבטיה. אם בעבר נהגו להעדיף דירות עם אמבטיות אנו בברור רואים העדפה למקלחונים בתקופה האחרונה."



שוק המקלחונים התפתח בשנים האחרונות בארץ ובעולם והוא מציע מענה לכל צורך ופלח באוכלוסיה. ניתן למצוא מקלחוני ספא ומסאז' ומקלחונים ייעודיים לחללים קטנים. המקלחון כיום יודע לשלב את היתרונות של אמבטיה והוא מעניק רחצה מפנקת אך בשטח קטן יותר, בתחזוקה פשוטה יותר ובחסכון משמעותי במים.

אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נופר ממרוד, סמנכ'לית שיווק תדיראן קרדיט יחצ
Prime team
מרכז חומוס האסלי עזריאלי שרונה