בתוך חודש: כ- 12 אלף נשים נרשמו לפרויקט "הנבחרות" של אולוויז בנות

לפני כחודש, השיק מותג ההיגיינה הנשית המוביל "אולוויז" פרויקט חברתי לקידום העצמה נשית: פרויקט "הנבחרות" של אולוויז בנות המעניק חוויה לימודית לקידום ערכי ההגשמה העצמית בקרב נשים בתחומי קריירה ונשיות באמצעות סדרת סדנאות, שיעורים ומשימות.



מאז השקת הפרויקט נרשמו למעלה מ- 12,000 פניות מנשים שמעוניינות להצטרף לפרויקט, זאת בקצב של כ – 600 פניות מדי יום. נתון מפתיע מצביע על כך ש- 35% מהנרשמות אקדמאיות ו- 22% סטודנטיות. עוד נתונים שעלו: 48.7% מהנרשמות גרות באזור המרכז ו- 20% גרות באזור הצפון, 58.9% מהנרשמות רווקות ו- 32.7% מהנרשמות נשואות.



פרויקט "הנבחרות" של אולווייז בנות מתנהל בשיתוף "בנות", תוכנית הטלוויזיה היומית החדשה של HOT, המשודרת בערוץ HOT3 ב-VOD ובאתר האינטרנט של "בנות" בשיתוף MSN.



נעמה שיבא, מנהלת מותג אולווייז בחברת פרוקטר אנד גמבל ישראל, מוסרת: "מספר שיא זה של בנות המצטרפות לתוכנית מוכיח, בדומה למחקרים שערכנו, כי הנושא החשוב ביותר עבור נשים צעירות בתחילת דרכן הוא להגשים את עצמן בתחום הקריירה. אנו מתמקדים במטרה להעניק לכל אישה בישראל הזדמנות לעבור חוויה לימודית שמטרתה לבנות מיומנויות אישיות שיעזרו לה להגשים את הפוטנציאל שלה."



במסגרת הפרויקט המתמקד בהעצמה נשית בתחום הקריירה והפוטנציאל האישי – יקבלו נשים רבות את הכלים והאמצעים להגשמת הקריירה והנשיות שלהן דרך סדרת סדנאות, שיעורים ומשימות שיועברו ע"י נשים מצליחות ואנשי מקצוע המתמחים בבניית קריירה. במהלך הפרויקט, ישתתפו הנשים במשימות בהן יצטרכו להפגין את כישוריהן וליישם את הידע שרכשו. פרויקט "הנבחרות" פתוח בפני נשים מכל רחבי הארץ, פרטים נוספים באתר האינטרנט של הפרויקט: www.banot.co.il .

אולי יעניין אותך

16181pict7
15485pica6
13922picaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

ערב התרמה המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין יפתח והראל ויזל-צילום ניר פקין (2)
פרקט למקלחת
ניר צוק