איגוד חברות הפרסום בעד מיזוג זכייניות הטלוויזיה "רשת" ו-"10"

מתוך ראיית הצורך לייצב ולחזק את זכייניות הטלוויזיה בישראל, תומך איגוד חב' הפרסום במהלך זה.

יאיר גלר, יו"ר האיגוד: "אנו נעדיף את מהלך המיזוג המוצע, על אף שיש בו צמצום לכאורה של מס' גופי השידור, דבר הפוגע בתחרות, אולם המצב שבו שלושה גופי שידור מפסידים כסף גורם נזק לתעשייה כולה והינו מצב בלתי אפשרי בפרט לאור המשבר הכלכלי".

המלצת איגוד חב' הפרסום מתייחסת גם למצב שישרור בענף בעוד תקופה, לאחר ייצוב והבראת תחום הטלוויזיה, מועד בו לדעת האיגוד, יהיה נכון לפתוח גם את הכבלים והלווין לפרסומות כמוצע בחוק התקציב של משרד האוצר.

אנו מעריכים כי חבירת "רשת" לערוץ 10, לשבעה ימי שידור יחד עם חב' חדשות איכותית, יצרו שחקן יציב ואיכותי.

במקביל, יהיה צורך כמובן, וזאת באמצעות חקיקה לאפשר ל"קשת" לשדר 7 ימים תוך השענות על חברת החדשות של ערוץ 2.

אולי יעניין אותך

באדיבות וויקס
צילום מסך 2025-08-24 174637
סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)