FIX גיבור סברינה משיקה קמפיין פרסום חדשני בהשקעה של מיליון שקל

FIX גיבור סברינה משיקה קמפיין פרסום אינטראקטיבי באמצעות פרסום "אליקים הרמן" במסגרתו ישולבו סוגי מדיה שונים שיצרו רצף ומעבר ממודעות פרסום לאינטרנט, ויציגו את קולקציית קיץ 2006 בתחום ההלבשה התחתונה. קונספט פרסומי אינטראקטיבי המציג סצינה מתוך טלנובלה שתתפרסם בעיתונות, ואת המשכה ניתן לראות באינטרנט.



לדברי עופר ינאי, מנכ"ל גיבור סברינה: " מדובר בקמפיין פרסום ייחודי המשלב בין כל סוגי המדיה ומספק את יצר הסקרנות על מנת להציג את קולקציית קיץ 2006 המגוונת בתחום ההלבשה התחתונה".



הקמפיין מציג סצינות מתוך "טלנובלה" שנגזרו למיני סיפורים מצולמים, המתפרסמים בעיתונות ובמגזינים. משם מופנה הקורא להמשך צפייה בסרט כולו, באתר החדש שנפתח www.fixplay.co.il בנוסף, ניתן לצפות באתר בסרטים, ראיונות על הסט, תמונות סטילס מאחורי הקלעים, תגובות, הורדת שומרי מסך, טפטים מדליקים למחשב וכו'.



לדברי עופר ינאי מנכ"ל גיבור סברינה: "הרעיון לשלב בין כל סוגי המדיה נותן את האפשרות הנדירה להנות מכמה קהלי מטרה בו זמנית, להוביל אותם להמשך צפיה מתוך סקרנות ומציצנות ולהציג בפניהם את הקולקציה העשירה והמגוונת תוך שהם מרותקים לסיפור וכל פרט זוכה לזכירות עצומה.


השילוב בין אמצעי המדיה כאמור מעורר אימפקט חזק ומאפשר להציג סודות מאחורי הצילומים מבלי לעבור צנזורה וכן ליצור בידול בשוק ההלבשה התחתונה אל מול הקמפיינים הקלאסים של המתחרים".


עלות הקמפיין: כמיליון ₪.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)