רשת האופנה H&O עולה בקמפיין אינטרנט המציג את קולקציית קיץ 2006

רשת האופנה H&O יוצאת בקמפיין אינטרנט תחת הכותרת " H&O Summer Fantasy" , הקמפיין בהיקף כספי של כ- 350 אלף ₪, באתרי האינטרנט וואלה ו-MSN. את הקמפיין מובילה הדוגמנית והשחקנית גלית גוטמן. הקמפיין מציב את גולש האינטרנט באי בודד, קסום ומסתורי, הגולש משוטט בעזרת "העכבר" בתוך האי ובדרכו הוא נתקל בגלית גוטמן ודוגמנים נוספים בסיטואציות ובהפעלות שונות.



כל הדמויות מאוירות, חלקן מוסתרות בתוך אווירת הג'ונגל וחלקן חשופות. עמידה של הגולש על הדמות המאוירת גורמת להנפשת הדמות ולחשיפת פריטי האופנה שאותם היא לובשת. בדרך זו, תוך כדי השיטוט באי, הגולש לומד להכיר את קולקציית הקיץ החדשה של הרשת.


הגולש יכול למצוא ולהוריד לעצמו קופוני מבצע לרכישת מוצרים מתוך הקולקציה החדשה.



לדברי ד"ר ישראל פלג יו"ר רשת H&O, הקמפיין יאפשר לגולשים ללמוד על קולקציית הקיץ של הרשת, בדרך מקורית, אחרת ומעניינת. קופוני המבצע יאפשרו לגולשים לרכוש את פריטי האופנה המועדפים עליהם במחירים אטרקטיביים ובלעדיים.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)