"אס. סי . גו'נסון" מחזקת את המותג "רייד"

חברת אס.סי. ג'ונסון הרב לאומית, משווקת המותג "רייד" (RAID) – המותג הידוע בעולם בתחום המזיקים – יוצאת בקמפיין רב הקף ומציעה חידוש בקטגוריה באמצעות מוצרים מתמחים. היקף ההשקעה בהחדרת המוצרים עומד על כ-320,000$, הכולל קמפיין פרסום בטלוויזיה ופעילות קידום מכירות בנקודות המכירה בכל רחבי הארץ במהלך כחודשיים. קמפיין הפרסום יעלה ב-18 למאי.



הסלוגן שילווה את הפעילות הינו:"רייד נשק קטלני". הסרט הפרסומי יתבסס על רייד קוטל ג'וקים – כמוצר מוביל. הקמפיין שם דגש על האישה כבעלת כוח ב"מלחמה" שיש לעקרת הבית אל מול הג'וקים ורייד הוא הפיתרון – "הנשק הקטלני" שלה במלחמה הזו .



במסגרת המהלך תשווק שלושה מוצרים אשר יתנו מענה לכל בעיה ספציפית של מזיקים וחרקים. לכל מוצר צבע מיוחד המאפשר זיהו נוח ופשוט של המוצרים על ידי הצרכן. סידרת מוצרי רייד כוללת רייד ג'וקים באריזה בצבע זהב, רייד נמלים בצבע אדום ורייד מעופפים בצבע כסוף.



סידרת מוצרי "רייד" (RAID) מציעה שלושה מוצרי הדברה ייחודיים ללא ריח לוואי, המבטחים קטילת מידית ופעילות מתמשכת לטווח ארוך: רייד ג'וקים, רייד נמלים ורייד מעופפים.



לדברי דני פלד, מנכ"ל אס.סי. ג'ונסון ישראל:"בעקבות מחקרים מעמיקים שנערכו לבדיקת דרישותיו של הצרכן הישראלי בתחום מוצרי ההדברה עולה כי ישנה דרישה למוצרים מתמחים ופשוטים לשימוש. בעקבות המהלך אנו צופים גידול של כ – 30% במכירות עד סוף שנת 2006 אל מול העונה הקודמת ".



בשנת 2005 קטגוריית המזיקים גלגלה כ – 40 מיליון ₪ שווה ערך לכ – 2.2 מיליון יחידות.

אולי יעניין אותך

14125pica3
14034pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי