מכון המחקר שילוב מרחיב את פעילותו במגזר החרדי ופותח חטיבת מחקר מיוחדת למגזר זה. בראש החטיבה החדשה עומדת מיכל כהן, בוגרת תואר שני בתקשורת, בעלת ניסיון רב בתחום השיווק והפרסום למגזר החרדי. כהן ניהלה את מחלקות המחקר והאסטרטגיה של משרדי הפרסום הגדולים והמובילים בתחום.
לדברי ישראל אוליניק, מנכ"ל שילוב: "כבר זמן רב אנו רואים את הצורך בפתיחת חטיבה למחקר במגזר החרדי. כבר שנים אנו עורכים מחקרים מקיפים בקרב המגזר החרדי בתחום הכמותי ובתחום האיכותני. לאחרונה גדל נפח המחקרים למגזר זה והבנו שכדי להמשיך ולתת פתרונות מחקריים נכונים לקבלת החלטות עלינו לנהל חטיבה נפרדת שבראשה עומד אדם מומחה".
החטיבה תפעל כחלק מהמערך המקצועי של שילוב ותעשה שימוש במודלים ובניסיון המקצועי רב השנים של החברה תוך מתן פתרון אופטימלי שמתבסס על ידע מחקרי, מודלים מתקדמים והיכרות מעמיקה עם המגזר החרדי, תובנותיו, צרכיו ומאפייניו המיוחדים.
החטיבה תספק ללקוחות את כל השירותים וסוגי המחקרים: כמותי – אומניבוס, סקרים ייעודיים, סקרי CAPI ממוחשבים, סקרי אינטרנט ואיכותני – קבוצות מיקוד, ראיונות עומק אחד על אחד, ראיונות משפחתיים ועוד.