שיתוף פעולה אסטרטגי בין מגזין "עלמה" וחברת "אסתי לאודר"

מגזין "עלמה" יוצא בשת"פ עם חברת "אסתי לאודר" במסגרתו יוענק בושם לכל מי שתרכוש מנוי שנתי למגזין. השבוע יעלה באתרynet קמפיין פרסומי משותף של מגזין "עלמה" וחברת "אסתי לאודר". מטרת הקמפיין לעודד גולשות באתר לרכוש מנוי שנתי למגזין. במסגרת שיתוף הפעולה הנ"ל יעניק המגזין לכל מנויה חדשה את הבושם pleasures exotic – הגרסה האחרונה למותג-העל pleasures.



הבושם החדש פרחוני טרופי, עסיסי, נוצץ ובשרני יותר מהבושם המקורי ובמערכת המגזין סבורים כי הוא מתאים מאוד לקוראות "עלמה" ובטוחים ששיתוף פעולה זה יעודד גולשות רבות להצטרף כמנויות למגזין.



קובי טיריפינטו, מנהל יחסי הציבור של המגזין מסר כי שיתוף הפעולה עם חברת "אסתי לאודר" הינו מהלך אסטרטגי בגיוס מנויות חדשות ובהרחבת סל ההטבות המוענקות להן. מתן הטבות למנויות פוטנציאליות הוא צעד ראשון שמקיים המגזין בהגדלת מערך המנוים שלו. המגזין, כמו גם חברת "אסתי לאודר", פונים לקהל יעד הרואה חשיבות רבה בטיפוח, יופי, סגנון ואיכות חיים, ושת"פ זה הוא הראשון מני רבים שיקודמו לקראת החגים.

אולי יעניין אותך

מאור לברן מנכל סלייס גלובל
ארי שטינברג ואביעד רוזנבוים - צילום אלן שיבר
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
h2
מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)