רשת נעלי TOGO נכנסת לתחום נעלי הגברים

רשת נעלי הנשים TOGO , המתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים תחת הקונספט " VALUE FOR MONEY ", מרחיבה את פעילותה ונכנסת לראשונה לתחום נעלי הגברים בהשקעה של כמיליון ₪ . במסגרת המהלך, סיימה הרשת בהצלחה רבה פיילוט שנערך במספר חנויות ובימים אלה היא החלה לשווק את נעלי הגברים לחנויות נבחרות. המהלך ילווה בקמפיין פרסום שיכלול שילוט בחנויות הרשת ודיוור ישיר.



עידו פיגנבוים, סמנכ"ל רשת נעלי TOGO :" כ- 25,000 נשים מבקרות בחנויות הרשת מידי יום, דבר המהווה הזדמנות להרחיב את מגוון המוצרים ולהגיע לקהלי יעד חדשים על פלטפורמה זו. לאחר שהוכחנו יכולת גבוהה בייצור שיווק וייבוא נעלי נשים במגוון רחב של קולקציות, החלטנו לשווק נעלים לגברים ובמקביל לאתר שווקים חדשים. הקולקציה החדשה שלנו כוללת כ- 30 דגמים שמתחלפים מספר פעמים בעונה."



בנוסף, השלימה הרשת מהלך של פתיחת 5 חנויות חדשות בקונספט עיצובי חדש בהשקעה של כמיליון וחצי שקלים ₪. החנויות החדשות בקניון הזהב בראשון לציון בשטח של 75 מ"ר, במרכז וייצמן בתל אביב (70 מ"ר), ב"מרכז טופז" בדימונה ( 100 מ"ר), במתחם פולג בנתניה (100 מ"ר) ובמתחם הסינמה סיטי החדש בקיריון – קריית ביאליק (70 מ"ר).

אולי יעניין אותך

Image3 (1)
שלמה קרמר מנכל ומייסד-שותף - קרדיט תמונה Eclipse Media and Leonid Yakobov (002)
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
דודי גבאי, מנכל המטה הטכנולוגי לביטחון וחוסן בנגב המערבי
פרפואה אייסמול אילת, צילום באדיבות המותג
אביבי מטבחים מתחם בני ברק צילום אמיר אליסיאן

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)