הסטודנטים בבצפר של חברות הפרסום, יצאו השבוע לרחובות תל אביב לתרגיל מכירה, במסגרת הלימודים ונתקלו ברוח אחדות שסייע להם למכור כוסות מיץ בהיקף של פי 3 מקורס קודם שערך את התרגיל לפני המלחמה. עם זאת, ייתכן כי הימים החמים, החופש הגדול, וריכוז האנשים במרכז, תרמו גם הם לגידול במכירות.
אחד השיעורים הראשונים בכל מסלולי הלימוד בבצפר, (תקציבאות, פלנינג, קופירייטינג ואחרים) הוא שיעור במכירה. הסטודנטים נשלחים למשימה הבסיסית ביותר – להתנסות במכירה כדי לחוות את הצרכן באחד על אחד ולפגוש את העכבות, ההתנגדויות והעדפות של הצרכן בחיים האמיתיים. תלמידי הקורס נחלקים לקבוצות, מצטיידים בקנקני מיץ טבעי של פריגת ויוצאים לרחובות העיר במטרה למכור את הקנקנים ולהרוויח מכסימום כסף. הם קובעים את המחיר ואת המסרים שישכנעו את הצרכנים לקנות מהם.
בתרגיל שנערך בחודש מאי ע"י קורס הקופירייטינג, מכרה הקבוצה הטובה ביותר את המיץ והצליחה להרוויח 195 ₪.
בתרגיל שנערך בקורס תקציבאים ופלנרים השבוע, הגיע הקבוצה למחזור מכירות של 550 ₪. בניתוח תוצאות התרגיל העידו הסטודנטים, כי האווירה ברחוב היתה של עזרה תמיכה ועידוד, אשר נבעה מתחושת האחדות שיצרה המלחמה. אנשים רבים נעתרו לניסיונות המכירה של הסטודנטים וקנו מהם את כוסות השתייה ברצון.