קאמבק לבונבוניירות: שוק הבונבוניירות גלגל בשנה האחרונה 79 מליון ₪

יצרנית הבונבוניירות מרסי וטופיפי, שטורק, מהווה 30.3% אחוז מהשוק עם גידול של 12.4% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.



חברת ליימן שליסל, המייבאת, משווקת ומפיצה ממתקים ומזון, מעדכנת בנתונים נוספים מרשימים אודות שוק הבונבוניירות המקומי: הבונבוניירה הנמכרת ביותר בישראל הינה "מרסי" 250 גרם המחזיקה כ- 10% מהשוק.


אחריה נמצאת במקום השני, טופיפי 125 גרם עם כ- 8% מהשוק ובמקום השלישי נמצאת בונבוניירת פררו רושר עם 6%. בונבוניירת ספלנדיד פח עם 4.8%.


נתון מעניין נוסף הוא מחירה הממוצע של בונבוניירה בישראל. מסתבר שהנ"ל עומד על כ- 18 ₪.



יעל זהבי, מנהלת מותג שטורק בליימן שליסל מוסרת כי בשנה האחרונה גלגל שוק הבונבוניירות 79 מליון ₪ עם נקודת שיא במכירות בעונת החגים שכוללת את פסח וראש השנה, עוד מציינת זהבי כי הבונבוניירה הנמכרת ביותר בישראל היא בונבוניירת מרסי 250 גרם, המחזיקה נתח שוק של 10% עם מחזור של כ- 8 מליון ₪. במקום השני ממוקמת בונבוניירת טופיפי 125 גרם המחזיקה נתח שוק של כ- 8% עם מחזור של כ- 6 מליון ₪.




אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)