מקאן טופר מקבוצת מקאן אריקסון, שזכתה במכרז לפרסום חברת "אורטל משאבי אנוש" מעלה בימים אלה קמפיין, למיצוב חדש של אורטל בשוק התעסוקה.
במסגרת הקמפיין נעשתה עבודה מיתוגית שבה עוצבה שפה תקשורתית חדשה ולוגו חדש ונבנה אתר אינטרנטי חדיש, מן הגדולים והמשוכללים שקיימים בתחום ההשמה וחיפוש עבודה. משרד יחסי הציבור "דבי תקשורת" נבחר לנהל את יחסי הציבור של קבוצת "אורטל".
הסיסמה שתוביל את אורטל ואת הקמפיין "אורטל ולעבודה" המבטאת את האסטרטגיה החדשה של אורטל- פשוט למצוא עבודה. עלות הקמפיין הינה 2.5 מיליון ₪.
תהליך המיצוב כלל תהליך יחודי של ברנדינג אין בהנחיית משרד מקאן טופר שפיתחה מודל יחודי להטמעת החזון, ערכי חברה והאסטרטגיה התקשורתית בקרב 150 עובדי אורטל.
נחום רחמים, מנכ"ל החברה: "חברת אורטל פועלת כבר למעלה מעשרים שנה ורוב החברות המובילות בישראל מגיסות עובדים באמצעות אורטל. הקמפיין החדש הוא חלק מהאסטרטגיה העסקית של החברה להתרחבות וגידול משמעותי בשנים הקרובות".