ישראכרט עולה הערב (ג') בקמפיין ראשון לשנת 2009- "גלגל ההוצאות" בהשתתפות דורית בר אור ורמי ורד
הקמפיין, עבור כרטיס האשראי "MORE", מראה כיצד מתמודדת משפחה ישראלית עם שינויים במימון הוצאות המשפחה באמצעות שעשועון "גלגל ההוצאות".
עלות הקמפיין כ-800 אלף דולר והוא עולה באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R
חיים קרופסקי, מנכ"ל ישראכרט ציין כי: "שנת 2009 מאופיינת במציאות כלכלית שונה מזו שהיכרנו בשנים האחרונות. הצרכנים ומשקי הבית מתמודדים בחודשים האחרונים עם השינויים העולמיים. על כן החלטנו לפנות לאסטרטגיה שיווקית הפונה במסר פשוט וברור לכל לקוחותינו באמצעות פרזנטורים ידועים – דורית בר אור ורמי ורד, המוכרים לכל בית בישראל."
הסרט צולם בלופט תל אביבי אשר הפך למשך יום צילומים לאולפן טלויזיה/ דירה משפחתית. "האולפן" הוא סלון בית משפחתי, במרכזו ניצב גלגל הגרלות ענק. "המנחה" הוא רמי ורד, "האבא", העומד ליד הגלגל. "הקהל" הוא המשפחה שיושבת על הספה –"אם המשפחה" דורית בר אור, ילד, ילדה וכלב.
המסר המלווה את הקמפיין: "ישראכרט MORE – הדרך הנכונה לניהול הוצאות המשפחה."
הקמפיין עולה בערוצי הטלויזיה המסחריים וכולל גם מודעות בעיתונות היומית, פרסומים ברדיו, באינטרנט ודיוור ישיר ללקוחות ישראכרט.