"רולטיים" עולה בקמפיין השקה "ג'ימס בונד" נוסף. הפעם-למותג השעונים "אומגה"

חברת "רולטיים" ייבואנית מותג השעונים "אומגה" יוצאת בקמפיין להשקת שעון אומגה מסדרת "ג'יימס בונד" לרגל הבכורה העולמית והארצית של הסרט ה- 21 בסדרה, "קזינו רוייאל". הסרט עולה בהקרנת בכורה עולמית וארצית ב- 16/11 .



דודו פולטורק, מנכ"ל חב' "רולטיים" אמר כי, "הקשר ההדוק בין "אומגה" לג'יימס בונד מבליט את החדשנות הטכנולוגית של אומגה ומחזק את המותג כמותג על, ספורטיבי ואלגנטי ברוח הסרט".



הקמפיין בהשקעה של כ- חצי מיליון דולר כולל שילוט חוצות, מודעות בעתונות ופעילות קד"מ.



"אומגה" מלווה את סרטי ג'יימס בונד משנת 1995 ואלה תורמים לחיזוק ערכי החדשנות והקדמה של המותג.



סדרת שעוני "ג'יימס בונד" של "אומגה" מזוהה עם הסרט באמצעות מחוג שעונים שעליו הספרות 007 . מעריצי בונד יזהו מייד את המוטיב הספירלי המוטבע על לוח השעון, כפי שהוא נראה בקטעי הפתיח של הסרטים, וכן את הספרות 007 על קצה מחוג השניות.




השעון החדש של "אומגה" מסדרת ג'יימס בונד מיוצר בעולם במהדורה מוגבלת של 10,007 יחידות!!

אולי יעניין אותך

מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)
Novakid אקדמיה בינלאומית לילדים - צילום יחצ
אירוע AI Agents in Action במתחם SQLink Innovation (2)
unnamed
סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)