מותג AXE מבית יוניליוור משיק קמפיין אינטרנט, באמצעות חברת מקאן דיגיטל, בשפה הומוריסטית ומפתיעה התואמת את רוח המותג. הקמפיין הינו חלק ממהלך רחב ומקיף לתמיכה בסדרת ג'ל הרחצה לגברים תחת המותג, במטרה לשכנע את הגבר הישראלי לעבור להשתמש בסבונים המיועדים לגברים באמצעות המסר: "גבר, הסבון של אמא עושה אותך נשי! עוברים לסבון של גברים".
קמפיין האינטרנט משלים את קמפיין הטלוויזיה ברוח הסרט "סינדרלה" בו ניתן לראות מה קורה לבחור שיוצא מהמקלחת לאחר שהסתבן בסבון נשי וכתוצאה מכך כל הסובבים אותו מתייחסים אליו כאישה.
במסגרת קמפיין האינטרנט הופכים אתרים "גבריים" מובילים לאתרים "נשיים" – הם נצבעים בצבעים ורדרדים, מתמלאים פרחים ופרפרים ברוח הסרט ומעבירים את המסר של "הסכנה" הגלומה בשימוש בסבון נשי. באתר המותג www.axeeffect.co.il/ShowerGel יכולים הגברים לראות את עצמם בדמות אישה באתר ואף להפיץ את תמונתם לחברים.
המהלך ייתמך גם בפעילות ייחודית במקומות בילוי ובחדרי כושר, באמצעות חברת "לעומק התודעה", בה ייתלו בחדרי השירותים של גברים, מודעות בהם דמות נשית, כאשר את אזור הפנים מחליפה מראה, אשר תאפשר להם לראות כיצד יראו בתור אישה.
רותי סלמון גולדברג, מנהלת שיווק תחום טיפוח הגוף ביוניליוור ישראל: "מותג AXE ממשיך בדרכו הייחודית ויוצאת הדופן בפניה אל קהל היעד של גברים צעירים. הקמפיינים האחרונים של המותג מתמקדים בהעברת המסר המלווה את סדרת ג'ל הרחצה לגברים – "הסבון של אמא עושה אותך נשי!" במטרה לחזק את הצורך שלהם בסבון גברי המבדל אותם משאר בני הבית. בקמפיין הנוכחי בחרנו להעביר את המסר בסרט ברוח "סינדרלה" ובפעילות אינטרנט הממחישה את המסר באמצעות צביעת אתרים בצבעים ואביזרים נשיים. אנו בטוחים כי מעמדו של AXE ובפרט של ג'ל הרחצה בקרב קהל היעד ימשיך ויתחזק."
סדרת ג'ל הרחצה של AXE הושקה בארץ לפני כ- 8 חודשים בהמשך להצלחת סדרת דאודורנט ה- Body Spray של המותג, אשר שינתה את שוק הדאודורנטים לגברים בישראל, בזכות הפניה לגברים צעירים עם מוצר ייחודי בשוק.
במקביל לקמפיין ייתמך המהלך בפעילות דיול ובמבצעי התנסות בנקודות המכירה.