לראשונה מזה 10 שנים, יוצאת יוניליוור במהלך כולל למותג 778 במסגרתו, משיקה החברה קטגוריה חדשה וכניסה לסגמנט מעדן 100% פרי, בו לא הייתה פעילה עד כה. מדובר בסגמנט המתפתח ביותר בשוק זה, עם צמיחה של 20%. במסגרת רענון המותג הותיק 778 בהשקעה כוללת של כמיליון שקל, המהלך המקיף כולל עיצוב לוגו חדש למותג, החלפת הצנצנות לצנצנות מרובעות מעוצבות ויצירת מראה רענן ובולט על המדף לכל סדרת המוצרים, תוך שמירה קפדנית על האיכות הידועה של קונפיטורת 778.
עמית מאיר, מנהלת מותג 778, יוניליוור ישראל : על-פי מחקרים שערכנו, מותג 778 נתפס בקרב הציבור כמותג מוכר מאוד, מצליח ואהוב, אולם מיושן במקצת היות ולא קיבל תמיכה בשנים האחרונות. לכן החלטנו ביוניליוור לרענן את מותג 778 על מנת לשמור על מובילות בשוק וייצרנו מותג מושך, מעורר תאבון ובולט על המדף. במסגרת מהלך זה ניכנס גם לסגמנט המתפתח של מעדן 100% פרי. ההשקה תלווה בתמיכה מאסיבית מנקודות המכירה".
שוק הקונפיטורות כולו (כולל ריבות ומעדן פרי) נאמד בכ- 65 מיליון שקל בשנה, ממנו מהווה יוניליוור 22%. חלוקת השוק: סגמנט מעדן 100% פרי מהווה 36% ממנו, סגמנט הקונפיטורות מהווה 31%, סגמנט הריבות מהווה 15%, סגמנט קונפיטורות דיאט מהווה 12% וסגמנט הקונפיטורות ללא סוכר מהווה 6%. (נילסן, כספי, שנתי, יוני 2006).
(ההבדל בין ריבה, קונפיטורה ומעדן 100% פרי טמון באחוז הפרי במוצר. בעוד שריבות מכילות לפחות 35% פרי או מחית פרי, מכילות קונפיטורות מינימום של 45% פרי וחתיכות פרי. מעדן 100% פרי עשוי, כשמו, 100% רכיבי פרי ורכז פרי , ללא תוספת סוכר.)
סגמנט הקונפיטורות נאמד בכ- 20 מיליון שקל בשנה, כשהשחקן המוביל בו הוא מותג 778 של יוניליוור, המהווה 37% מהשוק. אחריו המותג הפרטי של שופרסל עם 19%, יד מרדכי עם 14%, ענבי ציון עם 13%, יד מרדכי עם 14%, ואחרים. (נילסן, כספי, יוני 2006)
סגמנט מעדן 100% נאמד בכ-23 מיליון שקל בשנה, בעל צמיחה שנתית של 20%. השחקן המוביל בסגמנט זה הינו סנט דלפור, המחזיק בנתח שוק של 67%, אחריו המותג הפרטי של שופרסל עם 16%, יד מרדכי עם 6%, ואחרים. (נילסן, כספי, יוני 2006) .