"קידום GMAT" מעלה קמפיין בעיתונות ובאינטרנט לקראת הכנס הבינלאומי ללימודי מנהל עסקים


לקראת הכנס השנתי הבין- לאומי ללימודי מנהל עסקים, שייערך בתאריך 28.12.2006, מעלה חברת "קידום GMAT", קמפיין בעיתונות הכתובה ובאינטרנט הקורא לקהל הרחב להבטיח את מקומו בכנס, שייערך במרכז הכנסים במגדלי עזריאלי. הקמפיין כולל מודעות אשר יופיעו בעיתון גלובס ובאתרי החדשות והעסקים, ויקשרו את המתעניינים ישירות לאתר הכנס.



הקמפיין באמצעות חברת אידיאולוג'יק בתקציב של 200 אלף שקל. בכנס ישתתפו נציגים של האוניברסיטאות המובילות בארץ ובחו"ל והוא נערך בשיתוף עם גלובס ובמעמד מר דב קוטלר, מנכ"ל פריזמה בית השקעות.



לירון נעמן, מנהלת תחום קידום GMAT מסרה כי "האירוע הינו אירוע ייחודי מסוגו המפגיש לרב שיח את הקהילה האקדמית בארץ וברחבי העולם, ואת בוגריה שכבר שוחים בעולם העסקים עם אנשי העסקים של המחר והינו רק חלק מהמאמצים שקידום GMAT עושה על מנת להכין את בוגריה ללימודי MBA".



"קידום GMAT" שייכת לחברת קפלן העולמית (Kaplan), החברה המובילה בעולם בתחום ההכנה לבחינת ה-GMAT.



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פעילות הנשים של עמותת ינאביע צילום באדיבות העמותה
עיצוב ללא שם - 2025-07-06T174543
בריזר פטל