חברת דוד לובינסקי בע"מ, יבואנית פיג'ו לישראל, עולה ביום רביעי (10.1) בקמפיין חדש למותג פיג'ו. הקמפיין החדש עושה שימוש באריה המהווה את הסמל של המותג פיג'ו ומדגיש את העוצמה והדינאמיות שלו תחת המסר "החיים הם ג'ונגל. כדאי שתהיה אריה". הקמפיין יעלה בטלוויזיה בערוצים 2 ו-10 באמצעות משרד הפרסום יורו תל אביב ביום רביעי לתקופה של שבועיים בעלות מדווחת של 1.7 מיליון שקל.
לדברי סיגלית בן חיון, מנהלת השיווק בדוד לובינסקי: "הקמפיין החדש מדגיש את ערכי המותג פיג'ו וכן מדגיש באופן סימבולי את התכונות הקיימות במכוניות פיג'ו . מכוניות אלה מספקות ביטחון ושקט נפשי לנוסעים בה, תכונות חשובות ההופכות את מכוניות אלה למובילות בשוק. בזכות כך, ובזכות הדינאמיות והקדמה שמספקות מכוניות אלה, רבים מהלקוחות אשר רוכשים מכוניות פיג'ו בוחרים לבצע רכישה חוזרת גם בקניה הבאה שהם מבצעים ובכך מביעים בפועל את ביטחונם במוצר".