מותג היוקרה Louis Vuitton מעביר את תקציב הפרסום העולמי לאוגילבי ומאת'ר

מותג היוקרה הבינלאומי Louis Vuitton יעביר את תקציב הפרסום שלו למשרד הפרסום אוגילבי ומאת'ר (Ogilvy & Mather ) וזאת לאחר השוואה מקיפה של מספר רשתות פרסום בינלאומיות. המותג ימשיך לעבוד עם משרד הפרסום היוצא, BETC, על פרויקטים אחרים.



בית האופנה, חלוץ אמנות הנסיעות מאז 1854, התרחב בשנים האחרונות לתחומי האופנה, הנעליים, השעונים והתכשיטים וביסס עצמו כמותג המותרות המוביל בעולם.



את קמפיין הפרסום של המותג לקיץ הקרוב מובילה השחקנית סקארלט ג'והנסן. מארק ג'ייקובס הוא מעצב הבית של המותג והן המנהל האמנותי של הקמפיינים של ויטון.



לואי ויטון מפעיל רשת קמעונית של יותר מ-365 חנויות ב-52 מדינות ברחבי העולם. מאז 1987, לואי ויטון משתייך לקבוצת LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, קבוצת המותרות הגדולה בעולם.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

איציק קויפמן בעלים קבוצת ציינה מוטורס - צילום יחצ
ריטה תורג'מן צילום אייל טואג (Large)
דן קיסריה ריזורט פותח פופ אפ קפה טאיזו של שף יובל בן נריה בתמונה פאד קפאו צילום דימטרי פומזן