תנובה ממשיכה בקו השיווקי-בריאותי: משיקה גרסה חדשה לגבינת חמד

תנובה ממשיכה את הקו השיווקי השם דגש על הביראות והדיאטה ומשיקה גרסה חדשה לגבינת חמד- 'חמד לייט 5% שומן בלבד'.



גבינת חמד, מושקת למדפים באריזה חדשנית הכוללת מכסה ומגשית המאפשרים פתיחה חוזרת ושומרים על טריות המוצר.



לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתנובה: "תנובה חרטה על דגלה את ערך הבריאות והיא תשיק השנה סדרה של מוצרים המתאימים לציבור גדל והולך של אנשים שמאזנים את התזונה שלהם ושומרים על אורח חיים בריא. גבינת חמד שרבים מאיתנו גדלו עליה מתאימה את עצמה לאסטרטגיה זו והיא מציעה גרסה בריאה יותר אך לא פחות טעימה של המוצר".



השקת הגבינה תיתמך בפעילות שיווקית ממוקדת באמצעות דיול בנקודות המכירה. לגביע יצורף ספרון מתכונים במטרה להכיר לקהלי מטרה חדשים את הגבינה, על שימושיה המגוונים.

אולי יעניין אותך

רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל
מונה ליזה בר בכפר של עמותת איילים באופקים
קרדיט צילום עומרי רוזנגרט,
מולטי ויטמין ואומגה 3 אלטמן
אדליין. צילום מתוך מערכת Warmy
JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל