מותג נולד: סינמה רעננה יוצאת בקמפיין פרסום חדש "מה -1/2/07, מפסיקים לראות טלוויזיה"

"סינמה סיטי" באמצעות משרד הפרסום "ראובני פרידן" ישיק ב 1/2/07 קמפיין פרסומי חדש, בעלות של כ- 1 מיליון ₪ ל- 2 מתחמי הקולנוע החדשים ברעננה.



קמפיין הפרסום "מה- 1/2/07 מפסיקים לראות טלוויזיה" יקדם את פתיחת אולמות הקולנוע "סינמה פארק" ו"סינמה רענן" השוכנים ברעננה, בניהול סינמה סיטי שבצומת גלילות.



הקמפיין כולל ג'ינגל בתחנת הרדיו "רדיוס", שקופיות חסות בערוץ הראשון, שלטי חוצות באזור השרון וכן מודעות במקומוני השרון.



שני בתי הקולנוע "סינמה רעננה" נפתחו לאחרונה, האחד בקניון רננים והשני בקולנוע פארק.


הם שופצו לאחרונה בהשקעה כוללת של 7 מיליון ₪, באולמות הותקנו מושביי עור נוחים ומערכת השמע הוחלפה. כמו-כן ב"סינמה רענן" שבקניון רננים, השיקו שני אולמי VIP הזהים לאלו הקיימים במתחם הסינמה סיטי שבצומת גלילות.



יעקב כהן מנכ"ל הסינמה סיטי אמר היום כי: "רעננה נבחרה על ידנו להיות העיר הראשונה, מחוץ למתחם הצפייה הגדול בישראל הסינמה סיטי, שתעבור לטכנולוגיית צפייה הכוללת בילוי חוויתי וצפייה בסרט בתנאי VIP ממנו נהנו עד כה רק הצופים המתחם הסינמה סיטי".



אולי יעניין אותך

רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל
מונה ליזה בר בכפר של עמותת איילים באופקים
קרדיט צילום עומרי רוזנגרט,
מולטי ויטמין ואומגה 3 אלטמן
אדליין. צילום מתוך מערכת Warmy
JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל